HomeВидеоигрыRelated VideosMore From: Luna

NUDE PICS (STORYTIME)

18809 ratings | 1047971 views
Leave a like if you enjoyed! ( ͡° ͜ʖ ͡°) Luna Merch: http://www.luna-apparel.com Snapchat: AustinLunaa Twitter : http://twitter.com/Lunaa Instagram : http://instagram.com/austinffa Twitch : http://twitch.tv/luna 10% Kontrol Freek Discount! Code "LUNA" http://www.kontrolfreek.com/?a_aid=LUNA 10% Gamma Labs Discount Code "LUNA" http://www.gfuel.com
Category: Видеоигры
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1366)
Undercooked Barbie (2 days ago)
what game is this
Jack Indabox (3 days ago)
fist me daddy
Jack Indabox (3 days ago)
dick click
BlooK (9 days ago)
lmfaoooo rubbing ice on his bald head im weak
Christopher Baluta (15 days ago)
Was the dude constipated
Zin Naing (20 days ago)
What’s Snapchat
concon connor21 (21 days ago)
Can u add me bro
FIREPHANTOM 115 (23 days ago)
You talking about how Snapchat is bad, I always say it is, like you can't just fucking message someone?
ItsDonivan (1 month ago)
One time I was on the group chat app “Kik” ,and yo ... Someone kept spamming bloody nude pics ,and ... One Abortion pic...It’s actually sad ,and gross at the same time
The young Youtuber (2 months ago)
Whats ur snapchat the one in desc doesnt work
Coolsavge Panda (3 months ago)
A jar up there ass like wow lol
Void Eclipse (3 months ago)
Honestly that’s the funniest thing I’ve heard “some guys just sent a video of him taking a shit”
opGaming Pro (4 months ago)
Luna:Facebook,YouTube,Snapchat. Me:Tinder
Limited_Mxrcus Playz (5 months ago)
"Ah faq bro it came so fast" lmao that guy though.
Jason Ainsworth (5 months ago)
1 man 1 screwdriver
Luna talking to girls man luna finally getting tuna
Acee Jess (5 months ago)
Tf is lemon party ?
star war's (5 months ago)
Cats rapes humans now
Phoenix (5 months ago)
My bud went hunting and sent me a Snapchat of a skinned dear head and it didn’t have anything skin or fur just straight teeth looked like it was smiling and the muscles and bone with the eyes just looking fuck it not even eyes just eyeballs hanging out just chilling (not a hung up deer head one they JUST killed and JUST skinned) so I threw up replies saying “nice” and walked away trying to get the creepypasta headass out of my heads
mia foxy Cat (5 months ago)
A OLD MAN 💩💩💩 WHAT!?!?!?
Jason Blundell (5 months ago)
999k Views! Impossible
Derp Lord (5 months ago)
Luna are u a fag
HoopDunky (6 months ago)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oh yeah oh yeah (6 months ago)
ADD ME ON SNAPCHAT PLEEEZ
Salty much Salt (6 months ago)
1:03 this man rhyme is legit
The Expert (6 months ago)
This is why you shouldn't use Snapchat
dragonwolf 789 (6 months ago)
L Lu Lun Luna Luna n Luna nu Luna nud Luna nude Luna nudes Luna nude Luna nud Luna nu Luna n Luna Lun Lu L
Joshua Hill (6 months ago)
nend sudes
Sawdust Tools (6 months ago)
Did you take down your Snapchat?
Jswag32004 JXMR (6 months ago)
Raped by a cat lol
jombf (6 months ago)
At least it's not merkmusics Xbox messeges
Lemonie Limeity (6 months ago)
nice thumbnail....
g Rod (6 months ago)
What's this game
LITTLE BAYERS (6 months ago)
Is this
LITTLE BAYERS (6 months ago)
What game us thus
Top2bottom gaming (6 months ago)
The SHITTY Thing is there was a man taking a shit God help me
Ben Classified (6 months ago)
Oh yeah you love him you love him so much you violet him on all levels .
OreoMask (6 months ago)
Luna in 2018 you sound so much better
Z0mbiekiller254 (6 months ago)
Hahahahahahhahahahahahaha
Rafael Herrera (6 months ago)
I’m watching this in 2018 and Snapchat has had so many updates
飞龙在天 (7 months ago)
Foot fetishes...
Ryan (7 months ago)
Did you delete snapchat
Aryan Khan (7 months ago)
Gayyyyyyyyy!!!
Nuufe (7 months ago)
Austin watches gay porn
SKYRIIZZ GAMING (7 months ago)
"I told him i love him too" - Luna
MrMeme (7 months ago)
Dude what's worse watching the toilet guy or 2 girls 1 cup
StormStudioz (7 months ago)
(^_^)
Suzan The ceo of YouTube (7 months ago)
When you burn your hand making fucking Mac and cheese
Bjgranny 1 (7 months ago)
Guy shitting
Preston B (7 months ago)
Luna watches people shitting
Smoked Rumi (7 months ago)
You can just text you don’t have to send photos😂
xd ccole (8 months ago)
Unique fan base😂😂😂 for sure.
nope urmom (8 months ago)
What's your snapchat
crippled Jesus (8 months ago)
so fast and you don't expect it
cameron clarke (8 months ago)
I think Luna just lost 2 million subscribers
Elliot Richards (9 months ago)
You have the best fucking fans xd I was laughing so hard
Some more Clorox Bleach (9 months ago)
I LOVV COMMENTS
Local Cheats The_B2A (9 months ago)
ok i wont send a pic where im shiting i will sendyou a pic where i peeXD
The Randomiser 3000 (9 months ago)
Human fucking cat porn
At least there is no “recently open snaps”
DanielThePear (10 months ago)
Lesson learned: Don't turn on your phone and check snapchat first thing in the morning.
NoJustice 4U (10 months ago)
two years later i have arrived here and now the end
AchmodinIV SWE (10 months ago)
But you can write on Snapchat
KevinVidoVlogs (10 months ago)
1:22 - 1:25 up GAYYYY
Bojangly Boi (10 months ago)
Unique, that's not the right fucking word for your fan base...
Hunter Moon (11 months ago)
i sent u a video of me throwing my shit at my school bathroom mirror and smearingn a dick on the wall
Glitchy4k (11 months ago)
dick click
RaccoonPoon (11 months ago)
NUT
Cartspark (11 months ago)
*listens to this in school and dies laughing*
The Danester (11 months ago)
P
tyfighter 28dw (1 year ago)
The way he said "a dude taking a shit"
Cole Smith (1 year ago)
The only reason i clicked on this was beacuse the thumbnail girl was so fucking hot
Emanuele Ragozzino (1 year ago)
Die
NEE (1 year ago)
I cant find his snap?!
mohammad raja vahidi (1 year ago)
whats dick clicking
Antonio Taylor (1 year ago)
Yeah claimed by a vicious beast *No laughs
Ian Cousins (1 year ago)
I was using snap chat lol😀
shiri (1 year ago)
Why this nigga stretching the video over the one second mark
nightlash (1 year ago)
Https://instagram/[email protected]
nightlash (1 year ago)
Go to this link
Connor Smith (1 year ago)
Lol
Vᴜʟx (1 year ago)
Its not fuckeng nude you just wanted to have so many viewers
Zoid (1 year ago)
If i saw one pic like that i would be depressed for the rest of my life.
Lord Joker (1 year ago)
The title is kinda misleading
T r a s h i e (1 year ago)
Can somebody give me a clear description of what lemon party is because I do not know
lenni Damm (1 year ago)
are u more on weed then on snapchat XDDDDDDDDDDDDD
Daniel and colton (1 year ago)
do a face Reavi
FlatCheeks (1 year ago)
Thanks luna you made me spit out my water
UNUS (1 year ago)
What is Lunas snapchat
Finn Westerveld (1 year ago)
in the intro, "so as you know I have many forms of autism"
golden bird (1 year ago)
cats cant rape
Keegen Kittle (1 year ago)
Kmk
its your boi nokia here
SnailGob (1 year ago)
Rubbing ice on his bald head
mohammad raja vahidi (1 year ago)
Fist me daddy
SNIKS (1 year ago)
dude u go through all this fucked up shit, you should try and watch Rick and Morty i think you will relate. (rick and morty is fucked up but not scaring)
Jackson Kotecki (1 year ago)
What is the song at the end of the vid?
I love Finn ! (1 year ago)
you cuss a lot...😖
air Playz (1 year ago)
Tits or gtfo
Dezolator (1 year ago)
Luna Lunatic >:^)

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.